ghagenaar.reismee.nl

zoals beloofd: Thailand

Het is de volgende dag, tijd voor thailand.

Bangkok Airport! ik was wel even redelijk in shock toen ik daar aan kwam. staat er in de lonely planet dat ze daar best goed engels spreken. Nou, dat mogen ze der ook wel uithalen! of het ligt aan mij dat kan het natuurlijk ook zijn. Na ongeveer 1 uur zoeken hadden we dan eindelijk de Time-treintabel naar Suratani (Koh Pha Ngan!)

Kwamen we aan bij onze nacht trein zeggen ze van, Jaaa de trein is vol der zijn geen kaartjes meer, ik dacht niet moet je me niet boos gaan maken. de nachtrein vertrok om 22:50! En om 22:48 hebben we het nog 1 keer geprobeerd om kaarten te kopen en dan wel kaarten hebben he. Je ziet maar hoe je voor de gek wordt gehouden en je kan het ook gewoon allemaal zien in iemand zijn ogen of het de waarheid is of niet.

3 nachten Koh Pha Ngan zal ik niet zo heel snel meer vergeten. Rond rijden op een scootertje die makkelijk de 120 haalt. En om zo'n ding te huren heb je niet eens een rijbewijs nodig hoe raar is dat!?

Koh Pha Ngang! is echt een groot feest eiland, niet dat ik dat heel vervelend vind. maar je maakt hier wel zeker wat bizarre dingen mee. De avond voor de Super Full Moon Party gingen we ook uit. normaal gezien gingen we gewoon naar het strand maar blijkbaar ging iedereen naar zo'n Jungle Party. dus wij hoppa met 10 nederlanders in een taxi en gaan met die banaan na ongeveer 25 minuten waren we der dan midden in de jungle! te bizar gewoon dat het dak er helemaal af gaat daar. Wat ik nu ga zeggen sloeg echt alles. Der liep serieus gewoon een schorpioen over de dansvloer. Hoe bizar is dat wel niet! Whaaaaa, ik zie het weer voor me.

Toen wij eenmal terug gingen, was er niet echt plaats meer voor ons in de Taxi, Plaats moet gemaakt worden hier in Thailand! Geen plaats in de taxi wel plaats OP de taxi! En jahoor daar zat je dan op het dak van een Taxi!

Ik weet dat het verhaal alweer een beetje lang begint te worden maar ik moet nog even wat kwijt over de full moon party en over de terug reis naar het vaste land.

Buckets, Buckets, Buckets ---> Full Moon Party

Buckets je kan ze overal kopen! En geloof me als je 1/3 eet van wat je normaal thuis eet, gaat het allemaal veel sneller met de alcohol. En dan is het ook nog is zo goedkoop dat is allemaal niet zo'n goeie combinatie. Maar het dak ging er af, het hele strand gaat los. sta je daar lekker te hossen met je bucket tot de volgende ochtend 12 uur, Genieten noem ik dat. Wat ook wel heel raar is, midden in het strand heb je een soort van sleeping area, het is ongeveer 40 m2 en daar kan je gaan liggen als je niks meer kan en geloof me daar lagen nog best veel mensen gedurende de avond/nacht/ochtend!

De dag na de full moon hebben we dan ook niet echt veel meer uitgehaald, beetje gerelaxt. De volgende dag wil natuurlijk iedereen het eiland verlaten. Nouja daar krijg je het weer. In thailand word er wel plaats voor gemaakt. Als je zou zeggen dat er in nederland maximaal 400 op 1 boot mogen, in thailand gaat op percies de zelfde boot gewoon een man of 1200, En dat zit er wel redelijk vol uit als ze dat doen. Op FB staan wat foto's ik ga zo proberen te uploaden maar denk niet echt dat dat een succes gaat worden

Hopelijk vinden jullie het weer een prachtig verhaal. Ik hou jullie op de hoogte

Nog even vertellen wat ik ga doen, Wij gaan nu ongeveer 20 uur in de bus zitten om naar
ChiangMai te gaan om wat mooie tempes te spotten en om een jungle trek te doen van ongeveer 3 nachten maar dat laat ik allemaal wel weten.

Liefs Garion

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active