ghagenaar.reismee.nl

Welkom op mijn reisblog!!


Hee! hee!

welkom op mijn reisblog! over 4 dagen zit ik al in het vliegtuig naar Singapore waar ik een stop-over heb(: Jullie kunnen alles volgen via mijn verhalen, foto's en natuurlijk op de kaart waar ik als laatst mijn bericht hebt geschreven! Elke keer als ik een nieuwe fotoserie of een nieuw verhaal online zet krijgen jullie een email.

Het is allemaal best raar! je begint met aftellen in maanden, dan in weken, en nu zit je echt al aan de dagen! het is gewoon nog maar 4 dagen. heb begin van mijn reis ziet er als volgt uit. ik vertrek 12 dec. richting Singapore, waar ik s'ochtends 13 dec. aankom! overdag heb ik een citytour met mijn reis genoten! dat zijn er 9! de volgende dag 14 dec. reis ik door na Sydney waar ik kerst en oud en nieuw vier! het is daar nu ongeveer 27 graden! vind dat ik niet echt mag klagen! de rest moet ik nog allemaal even zien! maar natuurlijk hou ik jullie op de hoogte.

het raarst is nog wel dat je 2 tassen hebt, en daar zit gewoon alles in voor 7 maanden!, jaaa, whoooo! 7 maanden jaa!(: bizar he!, gelukkig ben ik er helemaal klaar voor! want alle benodigdheden heb ik zowat allemaal!

ik ben zo benieuwd met wie ik reis! mijn MEET YOUR MATES, Is afgelast, waarom geen idee! dus als ik maandag ochtend aan kom op schiphol zie ik mijn reisgenoten eigenlijk voor de eerste keer! en tuurlijk heb ik ze al gefacebookt maarja, dan zie je eigenlijk alleen maar een foto, dat zegt eigenlijk helemaal niks van iemand! aaaaaah als ik dit zo typ heb ik echt zin om te vertrekken! ik hou jullie op de hoogte (:

Best regards,

Garion Hagenaar

Reacties

Reacties

Eline Evers

lieve, lieve, lieve garion! wat een coool begin van je reis, ik ga je sowieso volgen! liefs xxxxx

Frederik Kempe

Hier ga ik zeker af en toe een kijkje nemen!

Marieke Mouton

Succes lieve Garion, echt super vet dat je gaat reizen! Ik ga volgend jaar misschien ook. Allih, tot op je afscheidsfeest!

Liefs xx

Mirthe

Aah, wat gaaf joh! Heeul veeul plezier en geniet er van!
Ik ga je zeker volgen tijdens je reis! xx

Quinten Caboor

Garion ik wens je het beste en maak er wat van. Maar umh jou kennende gaat dat wel lukken. Verlies je hart niet aan één of andere chick, want daar ben je ook goed in en dat willen we niet. Dan zien we je namelijk nooit meer terug. Tot ooit of tot nooit Garion.

Groetjes Quinten Caboor

Joost Hagenaar

Ha Garion, mooie mail en blog dat je op wereldreis gaat en heel veel plezier en mooie ervaringen toegewenst.
Groet, Joost

Martijn Hoek

Hoi Garion,

Nog vijf dagen zie ik, SPANNEND!! Heel veel plezier ene hou ons op de hoogte!

Marsha van de Voorde

Have fun down under and take care :-)

Leny Jacobs

Ha die Garion,
Zo te horen ben je er helemaal klaar voor of toch wat kriebels in de buik nu de vertrekdatum zo dicht bij komt?
Het is natuurlijk wel erg spannend wat je gaat ondernemen.
In elk geval hoop ik dat je een heel fijne tijd tegemoet gaat en dat je er volop van kunt genieten.
Ik ben benieuwd naar jou foto`'s en verhalen.
Garion een heel goede reis! en lieve groet van Leny

winnie van heelsbergen

Hoi Garion,
Leuk om je te volgen. Natuurlijk wens ik je een hele goede reis en ik ben benieuwd naar je belevingen!
Groetjes Winnie

Mike Seegers

Hey Garion,
Supervet dat je dit doet!
Ik ga zeker kijken wat je uitspookt :D
veel plezier en succes!

andreas castelein

jo man,

echt leuk dat je dit gaat doen garion, echt super vet..
hopelijk word het een hele mooie ervaring, waar je nog lang over zult kunnen praten, maar dat zal wel geen probleem worden denk ik hea ;)
heel veel plezier op je reis, en hopelijk ooit eens tot ziens..

groetjes
die kleine belg

Mikaël

Super vet man!
Veel plezier de komende 7 maanden, maar datzal vast wel goed komen!!

Gr mikaël

Anne van Hermon

Hej Garion!!
Echt super vet dat je gaat reizen, dat wil ik ook zo graag nog s doen.
xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active