ghagenaar.reismee.nl

Dit word een klein Verhaaltje

Ik ben geen backpacker meer.

Ik ben niet arm op dit moment.

Ik ben vandaag nog helemaal niet in Brisbane

Vandaag zou ik in brisbane moeten zijn om om 1 uur in de trein te zitten naar de Strawberry Farm, Jammer genoeg heb ik dat dus niet gehaald, muhahhaa! Het zeilen gaat allemaal wat minder snel dan verwacht, niet dat ik dat ik dat erg vind. Want ik geniet hier op en top, Het lijkt wel thuis maar dan op een boot! ik kan eten wat ik wil, ik kan doen en laten wat ik wil. Gisteren voor het eerst uiteten geweest in mijn hele trip. Weetje waar, bij het beste steak restaurant in Australie. En weetje hoe groot die steak was ongeveer 450 gram. En hij was lekker, Sorry pa! Die van jou zijn lekker, Maar die ik gisteren heb gegeten overtreft echt alles. Echt aaaah, ik zie hem weer op het bordje liggen, om opgegeten te worden. Owja, gisteren ben ik ook nog met onze Schipper van 63 in een of andere Lingerie bar terrecht gekomen. Whahaha, Maar dat even allemaal terzijde.

Normaal gezien zouden we zaterdag langs de gold coast varen. En zondag aankomen in Brisbane. Jammer genoeg mag de strawberry farm vrouw mij niet meer, omdat ik normaal gezien vandaag zou moeten beginnen. dus hopelijk kan ik daar nog wel werken maar dat moeten we even zien. En Anders moeten we wat anders vinden. We zien het allemaal wel, ik ga weer heerlijk verder genieten.

x-Jodokus

Reacties

Reacties

Odette

Goedzo!

Martijn Hoek

Haha! PICS OR IT DIDN'T HAPPEN!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active