ghagenaar.reismee.nl

Back in Australia, Geluk? Gelukkig? Wat komt daarna?

Dit moet het beste verhaaltje worden van mijn hele reis. Dus Be prepared,

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

Dit begint wel lekker toch. Ik heb eigenlijk niet meer zoveel te vertellen over nieuw-zeeland. Toen we terug liftend ging van Kaikoura naar Christchurch werden we na 1 uur eindelijk een keer opgehaald, ongeveer 500 meter vanaf ons hostel vandaag. En wat voor iemand? Die gast is zo geweldig. Het was beetje Bob Marley maar dan met ADHD. Krijgen jullie hier een beeld bij?. Die trip was gewoon geweldig, Dolfijnen gespot, Haaien gespot, Zeehonden gespot en wilde appels gegeten. Als klapper op de vuurpijl werden we 182 KM verder (Christchurch) Gewoon voor de deur van ons hostel afgezet. Heerlijk,

Ik kan gewoon eigenlijk helemaal niet wachten met het vertellen wat ik hier in sydney allemaal voor offers heb gekregen. Terug naar Christchurch, Mijn laatste dag. Christchurch is gewoon geen Christchurch meer. Het lijkt beetje op een stad waar vorig jaar oorlog is geweest en wat nog 20 jaar duurt tot de stad er weer normaal uit zal zien. En dan hoor je verhalen, zoals: De dag na de aardbeving was er een brand in de binnenstad. En je kon de geur van de verbranden lichamen door de hele stad ruiken. Genoeg stop dit is helemaal niet leuk.

Ik kwam 7 Maart aan in sydney om een uur of 9 denk ik ongeveer. Wetend dat ik met 3 uur slaap heel de dag moest zoeken naar werk en hoe ik mezelf in brisbane zou krijgen, Ik begon maar gewoon te reageren op (www.gumtree.au) dat is zeg maar een soort van Marktplaats in australie waar je werk op kunt vinden en waar je ook rideshares op kan vinden.

Ik had gereageerd op een een post van dat iemand die een nieuwe zeiljacht van 40 ft moest afleveren in Sydney. Toen ik dat las werd ik eigenlijk al blij, Ik direct reageren en binnen 10 minuten kreeg ik al reactie terug. Ik heb hem gisteren ontmoet en wat een kerel is dat zeg. Ik heb er nu al zin in. Dus morgen avond zit ik op een zeilboot naar Brisbane, alles word betaald voor mij. De laatste nacht slaap ik volgens mij zelfs in een hotel. Whoop Whoop(:

Toen ik die reactie had gehad dacht ik gewoon van nu ga ik even lunchen even van het idee genieten dat ik misschien gewoon ga zeilen van Sydney naar Brisbane via de Goldcoast. Toen ik terug was werd ik geroepen om naar Workdesk te komen van Work&Travel waar mij werd gevraagd of ik wou gaan werken op verschillende Race Courts in Sydney. Het helpen opbouwen van Future Music, En het helpen bouwen van de stage van Taylor swift. ik heb net 2 dagen gehad maar daar maak ik even een apart verhaaltje over want dat gaat echt nergens over.

Ik vroeg of der ook nog werk was rond Brisbane, En jahoor Lucky me, de volgende dag was de deadline. En wat voor werk ga ik doen? ik ga aardbeienplantjes planten voor 6 weken 1 uur boven Brisbane samen met Monique Burger. En ook gewoon 1 dag na dat ik aankom van mijn zeiltrip.

Ik vind het wel weer goed geweest voor vandaag, ik moet over 1 uur alweer werken (stom stom stom) Ik heb een dag en nacht shift achter elkaar dus ik moet werken tot en met 5 uur morgen ochtend. Wetend dat ik geen hostel heb (alles zit vol en ik heb geen geld voor een hotel) dus vanavond ga ik de Zwerfers joinen op Sydney Central Station. Haha, Heerlijk dit leven toch!?

Ik zeg jullie gedag. En mijn naam is Garion, Sorry Again what's your name?. Im Garion, What? Ja ik ben Garion en ik weet mijn naam is moelijk maar hier snappen ze der helemaal niks van.

Cheerz

Reacties

Reacties

Eline

Gelukkiger? Gelukkigst? Meest Gelukkig? zoiets?
Wat een leventje, geniet er maar van :)
ik mis je xxxx

Odette

'Zeg gewoon: 'You can call me G' :D

inge

Hey Garion alles in orde goed aan het werk lees ik,dat is heel goed voor jou,Lekker vroeg opstaan dat is niet 1 van je favourieten maar je moet maar denken. Dan kan je weer leuke dingen gaan doen.Nog veel plezier en een kus van Inge.

pascale

Heeeej Garion jonge...alles goed geloof ik heè met jou!!
Fantastisch als ik het zo lees en zie wat je allemaal mag meemaken!!
GENIET er nog maar van hoor,want voor je het weet is het voorbij,maar ze kunnen je dit NOOIT meer afnemmen iig!!
Groetjes Pascale xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active