ghagenaar.reismee.nl

Noorder Eiland (Nieuw-Zeeland)

Dit keer begin ik gewoon is heel anders, met WIST JE DAT


1. Wist je dat Garion op zijn trip al 7 kilo is afgevallen
2. Dat ik zo blij ben dat ik deze trip ben ondergaan
3. Dat mijn laptop geen capslock meer heeft
4. Dat ik ook nog naar Bali ga
5. Dat ik alweer langer dan 2 Maanden van huis ben

Ik had zulke mooie alleen ben ze gewoon weer vergeten. Al mogen deze er ook wel wezen. ik ben alweer 10 dagen in Nieuw-Zeeland! Shit, wat gaat de tijd snel! Jammer, Jammer. Moet je voorstellen dat je elke dag weekend hebt. Wat wil je nog meer? Het is hier zo ontzettend mooi en ik heb nu alleen nog maar het Noorder Eiland gehad! En iedereen maar zeggen dat dat tegenover het Zuider Eiland nog helemaal niks voorstelt. dus Morgen stap ik met veel verwachtingen in de boot naar het Zuider-Eiland. Waar ik persoonlijk toch best veel zin in heb.


Ik zal gewoon even vertellen wat ik de afgelopen tijd heb gedaan gewoon omdat het kan. In deze laatste 10 dagen heb ik toch zoveel ondernomen he, ik maak er gewoon even een overzicht van. Voordat ik het vergeet het is global anders is het niet meer interssant om te lezen.


Zondag 5 feb: Hot water Beach, Heerlijk duits voel je je dan! lekker kuilen graven op het strand. En die vullen zich zelf gewoon met heet water soms zo heet dat je er gewoon niet kunt zitten.


Maandag 6 feb: Mijn eerste Glow-Worm! aaaah, dat is bizar.


Dinsdag 7 feb: Tumu Tumu Toobling, Met een opblaasband door de grotten. zo vet he, en in de grot springen van 4 meter hoog met je band natuurlijk. Echt zo bizar is dat.


Woensdag 8 feb: Dat was denk ik wel de duurste dag die ik tot nu toe heb gehad in mijn hele reis. Lekker lopen raften in Rotorua met een vrije val van 7 meter. Waar we bij die val iemand zijn kwijt geraakt die even uit de raft werd gelanceerd. Na het raften zijn we naar het hostel gereden en werden we opgehaald door een limo om te skydiven! En eerlijk gezegd ben je helemaal niet bezig met die stomme limo omdat je gaat skydiven. Dus die limo is gewoon een bijzaak. Haha! Skydiven, vrije val van 40 a 45 sec! Heerlijk, Heerlijk! kijk even naar de foto's wat er op me arm staat (So, What r u doing today?)!!!!! heerlijk, ik geniet er nu nog even van na als dat mag.


Donderdag 9 feb: eigenlijk begint het wel alweer best lang te worden. Gelukkig hebben we deze dag niet zoveel gedaan. Ofja, ik niet. Ik moest even geld besparen, want de vorige dag was al duur genoeg. Maar we zijn nog wel even gaan zwemmen tussen de watervallen.


Donderdag 10 feb: Na deze dag stop ik ook gewoon omdat de leukste dingen er dan wel weer vanaf zijn. Die dag hebben we ongeveer 22 km gelopen. We konden de top van mount doom beklimmen (lord of the rings) alleen dat werd heel erg afgeraden omdat er geen tijd voor was en als je de bus niet zou halen dan zou je 200 dollar moeten betalen voor vervoer. En wij als nederlanders toch maar even die top beklimmen! STOM, STOM! of toch niet? Wij die top beklimmen daar was geen beginnen aan, vooral op het eind niet, het was 2 stappen omhoog 1 stap terug omdat je heel de tijd weg glijd. Eenmaal de top bereikt na 1,5 uur! Terug naar beneden om onze tijd in te halen. Wij waren in 20 minuten beneden. Dat was zo vet, oke oke. ik weet het ik moet het kort houden. Bij het laatste bordje wat we tegen kwamen stond dat we nog 6.4 km moesten lopen. En we hadden nog 1 uur. Heeft iemand wel keer hardgelopen op berschoenen. NOOOO GOOO! Niet te doen, Maarja Als je 200 dollar wilt winnen dan doe je dat wel. Gelukkig mensen we hadden de bus op 3 minuten na(: aaah ik lach er nu echt weer heel erg om. Psst ben toch blij dat ik hem heb beklomen.


Ik ga der maar weer keer een eind aan maken. Want ik moet dringend gaan koken en ik heb toch flink honger. Veel kijk plezier met mijn foto's hopelijk kan ik ze uploaden en anders komen ze snel.


Liefs Garion


Ps. sorry voor de spelfouten

Ps. 1: Ik kan neit alle foto's uploaden omdat sommige te groot zijn, te komen op FB

Reacties

Reacties

karin machielse

Wat een mooie verhalen en wat een prachtige foto's!! Een fantastische ervaring die niemand je meer af kan nemen!Wat een verrijking voor je leven.

nelleke van griensven-terhaag

Goh Garion, life is voor jou een feest en als ik dit lees krijg ik ook goede zin. Keep on going.

frans

Yeah Garion,
wat een geweldig verhaal. de fotoos moet ik bekijken, wel een beregoed verhaal ( de fouten vallen wel mee)

Chellie

heeerlijk om het allemaal te lezen én geweldige foto's ! hihihi :)

Verootje

Het is voor mij echt 1 grote droom als ik ut allemaal zo lees, zo super, maar dat zal voor jou wel helemaal zo zijn als je dit allemaal meemaakt!!! :) Nou geniet nog maar heeeeeeeeeeeeeel veel! Kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active