ghagenaar.reismee.nl

Roadtrippen zit er nu weer even op! Op naar NZ

Altijd is de vraag hoe ga ik dit verhaal nou een keer beginnen, het is eigenlijk wel weer even geleden dat ik iets van me heb laten horen! dus hierbij weer een hele kleine update met HEEL veel informatie, het gaat GEWELDIG goed.


Ik ben nu weer terug in melbourne heb net een 12 daagse roadtrip achter de rug met 8 nederlanders, wat een feest was dat zeg. Wij zijn langs de kust naar adelaide gegaan 'great ocean road' voor sommige klinkt dat best bekend! Zo niet ik zeg: 'googlen' Wat was dat ziekelijk mooi, we hebben er lang over gedaan maar ik ben daar blij mee. Elke spot die we konden vinden hebben we bijna wel bezocht, en het weer zat ook nog is mee! Wat wil je nou nog meer!


Wij zijn toen verder gereden naar Victor Harbour! waar wij een slaapplaats hebben gevraagd bij een hobby farmer! En 3x raden de vrouw van hem was een brabander! Nou, je verwacht het denk ik al 1 grote gezellige boel. we mochten van hun 2 nachten blijven en zijn uitgenodigd voor een bbq van hun, waar wij een vers geslacht lam hebben genuttigd. En voor de dierenliefhebbers kan je nu beter stoppen met lezen of je wilt heel graag mijn verhaal aan horen, nadat we alles van de bbq hebben opgegeten zijn wij op jacht gegaan. wat daar hartstikke normaal is om het wild wat je ziet op je eigen gebied (kangeroo's, vossen, eenden enz) af te schieten! nu beginnen die gemixte gevoelens weer omhoog te komen! dus wij met zijn 7e op jacht met een echte Sniper-rifle! En wie schiet de eerste kangeroo van deze wereld af? Nou mensen dat ben ik! en ik voel me der nou niet heel geweldig mee. Het is zo normaal dat je als boer je wild van je land afschiet. Maar dan nog, een kangeroo is gewoon typisch Australisch!


Eenmaal aangekomen in Adelaide was het 25 januari, en de 26-01 is het Australian day, hoe moet ik dat nou verwoorden het lijkt beetje op bevrijdingsdag in nederland! overal is er feest en er is heel veel te doen. Het enige wat jammer is aan deze dag is dat het zo heet was over de 40 graden je word s'ochtends gewoon je tent uitgebrand echt niet normaal. Een van de hoogte punten van die dag! Wat wel het mini Festival en het vuurwerk.
Ik moest terug naar Melbourne, en ik kon nog mee terug rijden! is dat niet even mooi meegenomen, we zijn terug gegaan via de Grampions National Park, bekijk even de foto's die ik ga uploaden, want dat ziet er namelijk niet misselijk uit. ik ben nu dan weer terug in melbourne want ik vlieg 2 Februari naar Nieuw-Zeeland samen met leon een reisgenoot van me!

Keep in touch with the Dutch

Reacties

Reacties

Anne

Waauww klinkt allemaal super vet!
Have fun in NieuwZeeland!
X

Mirthe

Leuk om weer iets te lezen!
Have fun! =)

Eline

wat supergaaf. al is een kangoeroe doodschieten wel een beetje eng. Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt, ik mis je xxxx

Vero

Verheugde me weer al op je reisverhaal haha :p was weer leuk lezen :) Aleh geniet er nog maar heeeeuuuul veel van :D X

Chellie

hihihiih plezier in Nieuw Zeeland, je mag nu écht de februari envelop open maken hahahah :) dikke kus

bernadette duton

Hey Garion wat een mooie foto"s en reis zeg .have fun en ik kijk uit naar je volgende serie !!!!Hoe hou je je energie in balans met zoveel indrukken ???Ga je met dezelfde groep verder?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active