ghagenaar.reismee.nl

Melbourne, Roadtrip, Australian Open! Whooo, wat gaat de tijd snel

Echt ik weet gewoon niet hoe ik moet beginnen,

Hoe ik het gevoel moet overbrengen hoe ik me hier voel! hoe ik me hier vermaak. het is geweldig hier, ik ben gewoon al langer dan 1 maand weg! zo voelt het echt niet,

Laten we gewoon even beginnen na wat ik heb gedaan na Sydney! ik heb 3 op 4 januari de nacht bus genomen naar Melbourne, Wat een stad is dat zeg! een typische Europese stad! nee, ik zeg het fout! beter dan dat! Echt overal in melbourne lopen straat artietsen rond, en de binnen stad is zo geweldig mooi! zoveel mooie gebouwen, dat maakt melbourne echt compleet! ik zou bijna zeggen dat ik hier zou willen wonen. (4-8 JAN)

Normaal gezien zouden we op roadtrip gaan de 18 tot de 28 met Great ocean road en de national parks. omdat we melbourne eigenlijk al beetje hadden gezien hebben we er nog maar 1 roadtripje aan vast geplakt, (9-16 jan. en waar ging de roadtrip heen, de onderkust van australie, Canberra en de snowy mountains! de foto's ben ik aan het uploaden.wil je weten hoe ik die roadtrip vond? ik zal het in 1 woord zeggen, HILARISCH! gewoon alles, en dan kom je in canberra aan de hoofdstad van australie, is het gewoon echt een stad met wolkekrabbers en het regeringsgebouw en dat beetje netjes georden! heerlijk om te zien, alleen na 1 middag hadden we het al ver gezien.

Eigenlijk hebben we gewoon heel de roadtrip wild gekampeerd, zo raar! tentjes lekker aan het strand of in de duinen. alles kan! De kangeroo's springen rond de tenten, de wombat zitten aan je tent! klinkt dat niet even leuk? pff, de laatste nacht was echt te erg! er liep heel de tent iets rond onze tent, om ten duur heb ik me mes gepakt op me borst gehouden! met de gedachten van als hij me rits nu open doet steek ik hem neer, en ik wist eigenlijk dat het geen mens kon zijn! bleek het waarschijnlijk een wombat te zijn, ik heb nog nooit met zoveel spanning in mijn slaapzak gelegen echt waar. oke, nu heb ik voor het eerst een wilde spin gezien groter dan 7cm doorsnee, en hij zat bij een reisgenootje onder de oksel! whahahaha, ik zie hem gewoon weer voor me. nou kijk gewoon even door de foto's en ik zeg geniet!

Nog maar even klein stukje over de Australian open waar ik gisteren ben geweest! Dat is zeker niet vekeerd mag ik zeggen. heb 2 nederlands zien spelen. en onze geliefde Nadal zijn warming up zien doen! Nou wat wil je nog meer? die foto's ga ik zo ook maar even uploaden! en nogmaals geniet!

Ik heb het hier zo naar mijn zin en ik weet dat ik nog wel wat tegenslagen zal krijgen, maar dit leven hier is echt geweldig, genieten genieten. owja, het klinkt nu wel te mooi. ik zal zeggen wat ik mis, ik mis gezond eten. Jaa, ik mis gezond eten! echt waar! een lekkere visschotel met lekker wat groentjes! ow wacht! ik vergeet nog iets, als je op roadtrip bent dan he, een lekker douche, een wasbak! haha, maar die mis je dan ook maar 1 week. maar oke! dat terzijde het is hier geweldig! ik hou jullie weer snel op de hoogte!

Morgen vertrek ik met 4 nederlandse jongens naar adelaide voor onze 2e roadtrip, ik probeer jullie op de hoogte te houden!

Veel Liefs en knuffels van Hier

Reacties

Reacties

Lia

Hoi Garion,
Wat een enthousiast verhaal heb je weer geschreven. alleen maar positieve dingen en veel plezier merk ik wel.
Over 10 dagen vertrek ik voor 3 weken naar Indonesië, hoop ook daar een mooie tijd door te brengen. Nog veel reisplezier en pas goed op jezelf.
Groetjes Garion......;-)

Maarten

Hee Garion
klinkt echt goed man! Ga zo door en geniet er van he!
Groeten van hier,
Maarten

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active