ghagenaar.reismee.nl

Wachten, Wandelen, Eten! Gelukkig Nieuwjaar

De vraag is weer hoe ga ik dit verhaal beginnen,

wachten heeft nu wel een hele andere betekenis gekregen! als je in nederland bent kan je je agenda vol plannen vanaf 8 uur s'ochtends tot 12 uur s'avond! hier is dat zo anders, je wacht heel de dagen op andere! of andere wachten op jou!

Oud en nieuw was net zo iets! het is hier zo'n happening dat je wel vroeg uit je bed moet komen anders kan je niks zien! OPSTAAAAN om 5 uur dat doe ik toch liever niet! en vooral als je weet dat je dan nog 19 uur moet wachten voordat je eindelijk het vuurwerk mag zien waar iedereen over praat! dus wij om 6 uur bij de botenical garden! Wachten, wachten wachten! Nu denk je vast van wachten, dat lukt je niet 19 uur! neee, dat deden we ook niet! beetje rond wandelen, beetje eten! en natuurlijk heeel veeel JUNGLE SPEED!, EN KAARTEN!!, haha! gelukkig waren er 2 vuurwerk shows, 1 om 9 uur en 1 om 12 uur! gelukkig waren we echt met een hele grote groep, owja ik vergeet iets! we mochten binnen om 10 uur in de botenical garden want dan ging het open! en we waren gewoon zo optijd dat we zeg maar soort van vip plaatsen kregen! de eerste 2 a 3 duizen dan he! EEEEEN WIJ ZATEN DAAR TUSSEN! 'foto's volgen'! Zoo mooi op mee te maken, alles wat daar gebeurd, echt waar! dit wil ik zeker nog keer meemaken in mijn leven!

Na het vuurwerk begon iedereen in te kakken! hebben we gegegeten bij de mac! En daarna is iedereen wel naar bed gegaan! behalve ik! niet dat ik heel wakker was! maar oke! eerder die dag had ik 2 nederlandse meisjes ontmoet waar ik die avond dan nog mee naar bondi beach ben gegaan om de eerste zon van 2012 te zien! en ook hier volgen foto's van! want dat was namelijk niet verkeerd om te zien! klink dit nou ze fout? dat was het namelijk niet!

Eindelijk ik mocht naar bed! ik mocht naar bed! het was 8 uur in de ochtend! het was alweer zo'n 20 graden buiten! haha, ik vraag me echt af of dit niet te lang is om te lezen! dus het moet vanaf nu nog korter en nog krachtiger! Ik werd wakker om half 1, dat dacht ik namelijk! maar ik had mijn horloge op zijn kop! en het was blijkbaar half 7! dus ik werd wakker gemaakt om kwart voor 1, dat dacht ik! maar het was dus kwart voor 7! ik geloofde niemand! en ze stonden echt met 5 man in de kamer, om naar de sushi bar te gaan, haha dus lekker een ontbijtje bij de sushibar! haha, daarna zijn we naar groep nederlanders gegaan die we hebben ontmoet in de rij voor oud & nieuw! daar zijn we mee uit geweest, heeft een reisgenootje van ons zijn schoenen verkocht voor 100 dollar!, how sick is that!? geweldig toch!

ik denk dat dit het wel weer was! vanavond ga ik mezelf verplaatsen naar melbourne en ga ik met 4 jongens een auto huren om de Great ocean road of te touren, beetje wild camperen enzo! gezellig!

Hebben jullie allemaal beetje leuk oud & nieuw gehad!? geen ongelukken gebeurd?

Allemaal een happy 2012!

Groetjes, Knuffels, veel liefs.

Jodokus

Reacties

Reacties

bernadette Duton

HOi Garion
Voor jouw ook een happy 2012
Wat cool dat je aan het backpacken bent .
Wens je een inspirerende tocht in Melbourne .
Hartelijke groetjes Bernadette

Martijn Hoek

Ola Garion!

De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Ik heb net de prachtige foto's van de zonsopkomst gezien... WOW! Om jaloers van te worden! Heel veel plezier en groetjes uit Oostburg.

Martijn Hoek

Mirthe

Gelukkig nieuwjaar!
Voor jou is 2012 iniedergeval goed begonnen! Ik had niet verwacht dat je in Australie ook zo lang moest wachten. Is dat ook zo bij een restaurant?

Veel plezier met het backpacken!

Karlijn

Hee Garion!
Jij ook een heel gelukkig nieuw jaar! Geniet ervan daar in Australië!!:)
Klinkt echt allemaal supergaaf wat je allemaal doet in Australië, ik lees telkens je verhaaltjes, en ook je foto's zijn heel gaaf. Enjoy the time there!
Xxxx uit Italië:), Karlijn

Winnie

Hallo Garion,
Ik wens je een heel goed 2012!
groet van Winnie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active