ghagenaar.reismee.nl

Sunburnt Festival, Watsonsbay, Blue Moutains!!! enzovoort!

Zooo, zoo!

Stil zitten dat doe ik hier echt niet! elke dag staat wel weer wat op het programma! gelukkig maar want 1 dag niks doen is echt niks voor mij! (:

Aaaah, en 1e kerst dag was zoooo mooi! echt nog nooit zo'n kerst mee gemaakt (eigenlijk voelde het niet als kerst) maar het zag er wel uit als kerst! Sunburnt festival, daaat was me toch een feestje! echt te gezellig! we waren met een groep van ongeveer 15 denk ik! Echt wat eeeen top dag, de muziek! de mensen alles!(: Jammer genoeg was de prijs van het bier beetje te hoog voor mijn budget namelijk 8 dollar, das te vergelijken met 6 euro! als je thuis bent dan kan dat nog wel, ofja kan nog wel! dan is het nog duur! maar nu je alles moet zelf betalen drink ik toch liever water!!

En de maandag was echt een te mooie dag! zo'n spontane dag! we wouden na bekende zeilrace hier gaan! die om 1 uur begon! kwamen we om kwart voor 2 aan zetten! haha, toen zaten ze al ver op de ocean! maar dat maakt allemaal niet zoveel uit! want we hebben even rond gelopen op watsonsbay! What een feest dat! misschien hebben jullie de foto's al gezien! dat was zeker de moeite waard! oooooh oooh! Op die dag heeft echt als eerst een vogel op me hoofd gescheten! How nasty is that?

Hmm, misschien praat ik een beetje te objectief? want als ik het zo lees dan is het niet echt aantrekkelijk om te lezen. dus we gaan weer even recht op de stoel zitten!

Echt hee! ik werd dinsdag wakker, en wat staat er in mijn kamer! Een vrouw met een betonschaar! staat ze een locker open te breken!, whooooooe! ik dacht echt van What's going on? had Job een reisgenootje van me zijn sleutel verloren van zijn slot! dus dat verklaarde al een hele hoop! (:

Heerlijk, we mochten woensdag eindelijk naar de blue mountains! Jaaa, kwamen we daar aan helemaal mistig! druppels van de mist, echt zo'n gedachte van neeeeee! waarom? gelukkig was het 2 uur later gewoon weer vollebak zon en 28 graden. We hadden een flinke tour achter de rug! en toen moesten we weer helemaal terug om hoog! ongeveer 1040 treden! aaaaah, achter elkaar zonder stoppen he! vermoeiend, vermoeiend! dan ben je blij als je boven bent!

Miscchien is dit wel weer genoeg informatie over mijn belevenissen hier. Het is hier heerlijk weer! Straks lekker bbqen op bondi beach! aaah, wat wil je nog meer! Ooooooow ik vergeeet wat! IK HEB MIJN CAMERA TERUG! yeaaaaaaaaaah(:! i've got him back! wieeeehoooe(: i love it, haha! oke genoeg!

Veeeel liefs uit Sydney! En ALVAST een gelukkig nieuwjaar!

*

Reacties

Reacties

melissa

hee garion ,
blij dat je je camera terug hebt!
en jij ook fijn
nieuwjaargewenst!
x

Mirthe

Haha ik vind je verhalen juist wel leuk om te lezen!
Fijn van je camera en jij ook een gelukkig nieuwjaar alvast! (:

emiel

leuk je verhalen te lezen en dat je je uiteraard vermaakt>>>groetjes en fijne jaarwisseling

Emiel

nelleke

heerlijk Garion , om dat enthousiasme van je te lezen. Jij maakt wat mee zeg, super. Once in a life-time, tot nu toe dan, he
Goed nieuwjaar, daar en geniet van de overgang.

Dorothé

Leuk hoor Garion, je verhalen te volgen Je valt van de ene belevenis in de andere en ik merk dat je enorm geniet van al die gebeurtenissen.
Ik wens je nog veel prachtige ervaringen en vooral een goed 2012.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active