ghagenaar.reismee.nl

Lovely Surfcamp!

Jaaaa jaa! het is al weer een week geleden dat ik wat heb laten horen van mezelf

Geen bereik met me telefoon, geen computer, geen internet! Helemaaaal niks, 5 Dagen lang! volgens mij heb ik dat nog nooit mee gemaakt! haha! maar nu wel!, niet dat ik er mee zit want ik heb zoveel plezier gehad van de week! aaaaaah(:!

En ik kan surfen! Jaaa jaa! Echt surfen! niet recht met de golf mee gaaan! neeee, neee! lekker links, lekker rechts! aaaaah! als ik het zou weer lees wil ik gewoon terug! Het jammeruh van al is dat ik geen camera meer heb! die ligt nog ergens bij een bus maatschappij in sydney! het is te hopen dat ik hem terug krijg! anders word ik echt gek! maar dat zal allemaal wel goed komen, misschien moet ik even het verhaal er achter vertellen! we gingen terug vanaf surfcamp ' 7 miles beach' terug naar sydney! nog wat leuke foto's onderweg gemaakt! kom ik bij me hostel, en wtf! me camera is weg! en ik dacht, echt! dat moet ik weer hebben! maar oke! trouwens even tussen door ik zit bij peterpan! en ik mag de muziek hier wel! 'Travelbureau met gratis internet' hahaha!, oke! terug naar verhaal! duss ik dacht! aaah waarom ik! dus gelijk op internet om concact op te zoeken met surfcamp! nee hoor! en toen me de bus maatschappij! ook nee hoor! bluh! tot ze me terug belde en zeggen dat ze hem hadden liggen! dus ik krijg hem als het goed is maandag terug!

Maar dat even terzijde! Mijn week was echt top! heel veel mensen ontmoet! en elke dag ging surfen beter! behalve de woensdag dan! maar dat lag gewoon aan de golven! en het leukste is gewoon dat je terug komt van surfen! gaat eten! en je drink 1 of 2 bier! dat je het gewoon echt dik voelt omdat je lichaam zo kapot is van binnen,

Vandaaag heerlijk een dagje vrij! Waarschijnlijk gaan we zometeen lootjes trekken en dan cadeautjes kopen! en beetje in het kerst idee komen! wat ik eigenlijk helemaal niet heb! haha! Morgen ga ik naar Een groot festival in sydney! op het bekende Bondi Beach! mag niet klagen! En van de week heb ik nog wat tourtjes gepland! aah!, maar ik hou jullie allemaal op de hoogte!

Aaaargh, nog even iets waar ik me aan erger! me usb pakt deze computer niet! wat betekend dat ik nog steeds geen foto's kan uploaden! dus er zullen er snel veeel volgen!, hoe vaak heb ik dit al gezegd!? oke!

Veeeeel liefsssss! En prettige feestdagen! En geniet van de momenten met je familie! want stiekem mis ik het wel! :(!

Greeetz Jodokus!

Reacties

Reacties

Naomi de Bruijn

Hee garion,
Echt super vet dat je kan surfen!
En wat balen van je foto toestel...
Geniet er van en we wachten op de foto's
Fijne kerstdagen!
Xxxx raynor & naomi

Mirthe

Zo, hopelijk krijg je je camera echt terug maandag!
Een vriend van mij was een half jaar geleden in Nieuw-Zeeland en die was zijn Iphone verloren. Uit z'n broekzak gevallen terwijl hij aan het liften was. Maar ook hij heeft 'm weer terug gevonden! Dus het komt vast helemaal goed!

Jij ook fijne feestdagen! Maak er iets moois van met de mensen om je heen!

Marieke

Ah Garion, ik snap dat je je familie wel mist daar. Geniet er nu maar van dat je daar lekker zit, volgend jaar is het toch weer kerst. Heel plezier en toch ook fijne kerstdagen! xxx

Elsemiek

Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt en zo aan het genieten bent! Aan je verhalen te horen heb je het iig niet saai! Echt leuk om te lezen! Ik zal je zus een extra dikke knuffel van je geven deze kerst (nouja na de kerst als ik d'r weer zie;)! Ik weet zeker dat ze jou ook wel missen!

xliefs!

Roy

Hopelijk komt het goed met je camera kerel, zou jammer zijn als de foto's weg waren. En verder prettige feestdagen alvast. Veel plezier he!

Q

Ter troost. Hier is er ook niet kerstsfeer. Het vriest niet, geen sneeuw, niets. Geen lichtjes, geen sterren, geen openbaring van Jezus of God, niks. Het is gewoon kerst.

Cool dat je kan surfen. Is heel gaaf. Dat wil iedere jongen wel denk ik...

En ja goede instelling over je camera. En zoals je al dacht, alles komt goed. Of je kreeg hem terug of je koopt een nieuwe :P

veel plezier nog!

Gr. Quinten Caboor

melissa

hee garion!
je hebt het best na je zin he!
ook al mis je je familie...
je hebt er een leuke ervaring bij
met kerst , met je kerstmuts
in zee gaan springen!
geniet er maar vn !
er is al bijna een maand gepaseert !
kunnen we in juli je fantastische verhalen horen!
nog veel pluzier collega!

melissa x

evert

eej dude nog een beet je laat maar pretige feestdagen

Maarten

Joow Garion,
Klinkt goed daar man! Jammer van je camera maarja die krijg je vast wel terug.
Geniet er nog van en veel plezier he!

Lia

Eey Garion, leuk om mee te lezen met jou, maar nu al je camera kwijt...... !!!! Wel un bitje opletten éh knul...;-) Greetz from holland

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active