ghagenaar.reismee.nl

Wat heerlijk!, kijk nu al uit naar maandag

Hi there!

het begint al 3 dagen met een vast ritueel! namelijk het ontbijt, het bestaat elke dag percies uit het zelfde! En dat is: 1 glas verse J'orange, 1 Grote bak koffie, 2 Toats wit, met 1 kuipje aardbeien jam en 1 kuipje abrikozen jam, en een grote kom cornflakes! That's it! en dat nog 10x

Maar oke dat terzijde! Donderdag zijn we op cruise geweest voor ongeveer 1,5! Heeeerlijk, zo 27 graden! zonnetjes in je gezicht! beetje must sees bekijken van Sydney like the: Opera house, and harbour bridge! --> foto'svolgen! Nu vergeet ik wat! voordat we op cruise gingen werd ik nog even van straat geplukt door een of andere straat artiest! Ik meost hem helpen met 1 andere Engelse kerel, Wat een slechte show was dat zeg echt heeel erg! --> foto's volgen

Van het weekend heb ik eigenlijk nog niet veel gepland! het is hier namelijk niet zo'n lekker weer meer! het is beetje bewolkt maar oke! het is nog steeds boven de 20 graden, En mensen op facebook hebben het waarschijnlijk al gelezen! Maandag ga ik voor 5 dagen op Surfcamp!(: heerlijk! Dan kan ik de rest van mijn trip aan de oostkust overal surfen(:! heeeerlijk!

Ik het ook nog wel iets mee gemaakt! maar ik weet niet zo goed hoe ik het onder woorden moet brengen! ik probeer het! net voor de douches staat een bordje van Australia is one of the dryest places on earth, oke! ik dacht dat zal wat zijn die douches! maar het was echt heel anders!, het lijkt beetje of je in een box gaat staan en der staat iemand tegenover je met een brandslang! En zegt! Say hello to daddy! woooaohaoaahha! echt heerlijk 9 liter per minute! voel je het al? heeeerlijk!

Ik moet snel weer terug naar me hostel want om 1 uur begint me tour!(:

Greetz Garion

p.s ik vind het zo fijn en leuk om de reacties en mailtjes te lezen(: lovely! (:!

Reacties

Reacties

evert

every nice vooral surfen :P

inge

Kijk dat zijn nou leuke grappen ,lekker onder de douce
haha.Ik lees dat je het super hebt.

inge

ik bedoel natuurlijk DE Douche.

niek

Geniaal Garion, vooral dit surfen lijkt super! Heel veel plezier daarzo nog kerel.

Marieke

Hahaha, geweldig. Ik ben jaloers op je Garion. Geniet er van en succes met surfen, dat is zoooo vet!

Odette

:D Geniet nog even een paar dagen van die douches! Wie weet zijn ze op andere plekken wel 'normaal'...?! Lache dat je zo beeldend verteld. Dan kunnen we jou ervaringen inderdaad een beetje zelf ervaren :D

Toon

Ik wist dat ze veel last hadden van padden in Australië, maar dat je ze dan ook al als ontbijt krijgt!!! En dan ook nog wel twee (toats). Verder blijven we je op de voet volgen hoor. Op grote voet, wel te verstaan.
;

Niek

Ah vet, die surftrip heb ik ook gedaan! Goed oefenen hoor! Die surfgidsen zijn echt gestoord!

Corine Eijsermans

Ha Garion, Het klinkt wel echt te gek zeg!!! wat een avontuur zo in je eentje met je reisgenoten. Geweldig om te gaan surfen lijkt me. Geniet ervan.

Anne boidin

Haha oke dat van die douche zie uk echt al helemaal voor me! Geniaal! Nog veel plzier daar garion en ik geniet van je verhalen!

Vero

Wat een leuke verhalen zeg hahahahaha, echt super tof. Ik kijk uit naar de foto's en alle andere gekke, grappige ervaringen die je nog gaat meemaken. Geniet er van!!!!! Ciao en surfse :) X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active