ghagenaar.reismee.nl

Mijn lach is niet van me gezicht af te krijgen

Woooppaa!

Beetje jammer dat ik dernet een heel verhaal heb geschreven! alleen die heb ik dus gedelete he! how bad is that! maar ik vertel het nog wel keer

Gisteren avond ben ik aan gekomen in sydney! wat was ik in shock zeg! echt in shock! alles was zo onduidelijk, ik snapte er echt niks van! maar oke! vanaf ongeveer 3 uur geleden begint alles wel duidelijk te worden! ik ben hier nog met 4 reisgenoten van me, jammer genoeg slapen we niet bij elkaar op de kamer.

Even over singapore! waaaaat, te mooi! te geordend! echt zooooooo, moooooi!, maar oke! ik ging samen met 3 reisgenoten : job, wouter en arjan s'avonds naar de infinity pool of singapore! google het even als je het niet kent --> infinity pool singapore, we vonden het beetje te duur om naar boven te gaan, tot we het op het idee kwamen om de must see van singapore, te ontduiken en niet te betalen! voor dat hotel heb je overal pasjes nodig voor alles! dus wij stape bij iemand in de lift die naar de 45e verdieping ging! en toen zijn we met de trap naar de 55e verdieping gegaan! alleen toen kwamen we security tegen he!, de infinity pool was gewoon op de 56e verdieping, echt zo kut! en me hartslag ging echt over de 200, ik dacht nu zijn we de lul! maar gewoon beetje doen of je dom bent! moesten we blijven staan we mochten nergens heen! toen hij zei: you can goo! pffff, wat een opluchting was dat! ik vertel het allemaal nog wel als ik terug ben! want zo klinkt het niet echt spectaculair!

Gisteren gingen we nog even wat drinken in een club 'calls side bar' en echt heel de tijd zo'n homo tegen ons praten en zeggen, wanna fack, wanna fack! echt beetje bizar!

ik probeer nog even foto's up te loaden! en ik hou jullie op de hoogte!(:

wooolaaa!

Reacties

Reacties

Roy S

Goed bezig kerel, klinkt alsof je het naar je zin hebt. Wel oppassen voor die vieze mannetjes hoor :P.

Mirthe

Haha, bewakers. Doe je goed Garion!
Ik ben benieuwd naar je volgende verhaal! (:

Eliane en Elsemiek

Je zoekt wel meteen het ovontuur op!;) Als je dat 7 maanden gaat doen heb je ons nog hééél wat te vertellen als je weer thuis bent!

liefs Eliane en Elsemiek

Marieke

Hahaahahaha, Garion! Dit klinkt inderdaad weer als een actie van jou. Ik kan me er al iets bij voorstellen, jij stouterd! Haha, geweldig ben je. Heel veel plezier Garion! Enneh, hoezo baal je zo dat jullie niet met ze alle op 1 kamer liggen? ;)
Dikke kus xxx

Aafke

Hahaha goe bezig! Geniet ervan Garion en maak maar veeeeel foto's! :D Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active