ghagenaar.reismee.nl

Nog 5 uur!

Nog even een kleine update voordat ik vertrek,

over minder dan 4 uur gaat mijn wekker al, dan begint mijn reis, mijn avontuur, mijn belevenis die niemand mij zal afpakken! ik ben van het weekend heerlijk nog even met mijn familie thuis geweest, lekker sinterkerst geviert! en nu bevind ik me voor de computer van me broer, iedereen ligt hier al lekker in bed! terwijl ik nog even de laatste dingetjes aan het doorlezen ben. en stiekem probeer ik mijn zenuwen onder druk te houden! maar ik voel al dat dat niet meer zo makkelijk gaat! ik vind het heel leuk de mensen die mij volgen! helaas kan ik de vragen die jullie mij stellen op mijn blog niet beantwoorden dus als je graag antwoord wilt op vragen of je wilt persoonlijk weten hoe het gaat! kan je me natuurlijk altijd mailen! garion93@hotmail.com! ik kruip ook lekker in mijn bedje en jullie horen snel hoe mijn reis verloopt! (:

Groetjes, kusjes! en veel liefs

Garion

Reacties

Reacties

Eline

Lieve Garion,
heeeeeel veel plezier de komende maanden. ik weet heel erg zeker dat je het fantastisch zult hebben en weet dat ik elke dag aan je zal denken. jou bovenop een kangoeroe ;p. veel plezier, lief! xxxxxxxx

Rose

Aaah Garion zo gaaf!! Ik ga zeker je verhalen lezen! Heel veel plezier en maak er een onwijs mooie reis van! xxx

Roel

Dag fijne neef! Ik wens je heel veel plezier op reis! geniet er van! Groeten uit Nijmegen

Anne Marie

Oeeeh ik vind het echt ZO vet dat je dit gaat doen! Heel erg veel plezier & maak er een fantastische reis van! :-)
xxxx

Mirthe

Gariooon!
Ik had het al gelezen op Anne d'r facebook. Maar echt heel erg gaaf dat je dit gaat doen. Het word vast een geweldige, onvergetelijke ervaring.
Veel foto's maken want die wil ik wel zien! (:
Heel veel plezier en geniet ervan!
Liefs! x

emiel

garion, goed reis.
benieuwd naar je eerste berichten van ver!

groetjes Emiel

lisanne (van jubjam)

Wauw ik ga je verhalen zeker lezen ik ben benieuwd !!
veel plezier en geniet ervan

Charlotte

Heey Pannekoek!

Heel erg veel plezier en ga je zeker volgen!

XXX

Max

Heel veel plezier en succes met je reis! :D
ik ga je zeker volgen!

xxx

Dorothé

Snap dat je het spannend vindt, zo vlak voor je vertrek. Ik wens je een heel goede tijd. Geniet van alle mooie dingen die je gaat tegenkomen enbreng een schat aan leuke ervaringen mee terug. Heel veel plezier gewenst!

karin machielse

Wat een goed plan, die reis, dat zal vast en zeker mooie ervaringen opleveren! Ik ga je volgen en ben benieuwd wat je allemaal tegenkomt. Sta je mannetje en pas goed op jezelf! Hartelijke groeten, Karin

Ruud

Hee Garion, Een hele goede reis! Spannend.. Ik ga zeker op je blog kijken. Ben wel benieuwd wat je allemaal gaat beleven. Heel veel groeten, Ruud

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active