ghagenaar.reismee.nl

Het aftellen mag beginnen!

De tijd gaat te snel, veel te snel!

En het is alweer zo lang geleden dat ik iets op mijn blog heb gezet, dus hierbij een mooi verhaal waar ik hopelijk weer veel mensen gelukkig mee maak.

Als eerste wil ik zeggen dat de lach nog elke dag op mijn gezicht staat en dat ik me op en top voel.

Tijd voor wat informatie wat ik nou allemaal aan het doen ben. ongeveer 1 week ben ik vertrokken uit australie, na 3,5 maand australie vond ik het wel goed geweest. Volgens mij was ik bij Fraiser gebleven. Ofja eigenlijk na Fraiser, nu moet ik toch weer even goed na denken. het komt alweer helemaal omhoog, Na fraiser kwam Town of 1770!

En alsjeblief wat een dorpje is dat. Wij heerlijk bladeren in onze lonely planet. En wilt iemand raden hoeveel mensen daar wonen? Te laaat! het zijn er wel 56! Noujaaaaaaaa, wat een paradijs voor backpackers. haha! Daar zijn we nog 3 andere nederlanders tegen gekomen die wel wisten wat ze gingen doen altijd fijn als je zelf geen plan hebt. En het plan van hun was Camervon National Park, 400 km land inwaarts! Tjaaa je moet wat overhebben om wat moois te zien. Wij de volgende dag in onze van. 400 km voor national park hoe gek kan je zijn he? Als zeg ik eerlijk dat dit misschien wel het mooiste National Park is waar ik ben geweest in Australie.

Maar dat allemaal even terzijde anders krijg je zo'n 5 pagina's lang lul verhaal waar je bij denkt na 5 minuten hier heb ik helemaal geen tijd voor!

Na het NP kwam Airlie beach waar wij een zeiltrip hebben gedaan van 3 dagen rond de Withsundays. aaaaaaaaaaaaaah, ik ben verliefd geworden op die stranden daar. En ik heb krabjes gezien voor het leven. Als je het even voor je wilt zien moet je even denken aan een veldslag met 25 duizend man en dan heb je een vliegtuig om er overheen te vliegen! Zie je het al voor je? Gelukkig

Owja, wildkamperen in een woonwijk in airlie beach is ook niet zo'n goed ideee, beetje jammer dat we daar dan een boete voor hebben gekregen. gelukkig kan je altijd een aanklacht indienen en dat hebben wij zeker gedaan want onze portomonee kon dat bedrag namelijk niet aan (200 dollar). En ongeveer 3 dagen geleden kreeg ik een mailtje dat de boete was ingetrokken. altijd fijn om te lezen zeg ik maar!

Op weg naar cairns (slecht weer bluuuuuuh!) daar kan je wel een feestje bouwen. en dat hebben wij zeker gedaan op koninginnedag en koninginnenacht! met 60 nederlands in een kroeg dat voelde gewoon of ik weer thuis was hoor! De tijd gaat zo snel, veel te snel! dit is al de 2de keer dat ik het zeg.

Morgen krijgen jullie het verhaal van thailand, ik heb namelijk al wat rare dingen mee gemaakt de laatste 5 dagen hier.

Geniet er van!

Tot over 50 dagen! het aftellen is begonnen ):

Liefs

Reacties

Reacties

Roy

Klinkt allemaal super tot nu toe vent, zie je wel als je weer op zeeuwse bodem bent beland.

Emiel

Heej Garion, cool dat je nu in Thailand zit, beetje vreemd land idd maar wel ontzettend gaaf! have fun..!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active