ghagenaar.reismee.nl

De tijd gaat snel

HET WERKEN IS AFGELOPEN(:

Tjaa, voor je het weet zit je alweer in je gehuurde campervan met 3 nederlands. En deze roadtrip begon in Brisbane, en die eindigd in Cairns. Tjaa, en de eerste week van de 3 zit er alweer op.

Eenmaal aangekomen in Brisbane, wouden we eigenlijk al vrij snel weg omdat we toch niet echt wisten wat we nog moesten doen in Brisbane. Binnen 3 uur waren we alweer uit Brisbane. Met onze eigen Space Ship. Eerst voor een paar dagen naar beneden en dan, Hoppa naar Cairns.

Byron onze eerste stop. Muhahaha. na ongeveer 6 weken geen feest, Moest ik er toch weer aan geloven. En het mooiste van dit alles is dat we aankwamen in het hostel waar we wouden gaan slapen. En jahoor dat hostel zat vol. gelukkig kende een reisgenootje van mij de 2 meiden van de receptie. En jahoor, 3 nachten gratis geslapen. Niet verkeerd toch!

Nadat we byron even flink op zijn kop hebben gezet zijn we lekker verder gereden naar Surfers Paradise, Noosa. Waar we ons weer heerlijk hebben vermaakt.

En het is alweer 3 dagen geleden dat ik aankwam in Rainbow beach. Voor de Fraiser Island trip. En als ik het nou gewoon even neutraal mag zeggen. Ja, Fraiser was wel oke!. BAMAMAMAMAMAMAMAMA. Geweldig. hahaa, meer gaa ik er niet overzeggen.

Dit vind ik wel weer een hele mooie update. En voordat ik vergeet. Ik heb de datum van mijn terugreis naar nederland veranderd. En ik ga jullie heerlijk in spanning houden door niet te zeggen of ik eerder of later thuis kom.

Liefs Garion

Reacties

Reacties

inge

Dat belooft wat,nog heel veel plezier maar dat lukt wel zo te lezen.Groetjes en een dikke kus Inge.

Odette

WOehoe.. spannend Garion. Kunnen we je wel of niet nog zien voor wij naar Canada gaan..That's the question... Of misschien komen we wel tegelijk terug! Ook leuk!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active